Saturday 14 October 2017

Forex Handelskapital Vinster Skatt Uk 2016


Forex Taxation Basics För nybörjare valutahandlare, är målet helt enkelt att göra framgångsrika affärer. På en marknad där vinster och förluster kan realiseras i ögonkontakt, blir många investerare engagerade i att försöka sin hand innan de tänker på lång sikt. Men om du planerar att göra Forex en karriärväg eller är intresserad av att se hur din strategi pannar ut, finns det enorma skattefördelar som du bör tänka på innan din första handel. Medan handelskurser kan vara ett förvirrande område att behärska, kan skatter i USA för ditt vinstförlustkvot påminner om det vilda västern. Här är en paus av vad du borde veta. För Options och Futures Investors För alla som vill komma igång i Forex Options andor futures grupperas i vad som kallas IRC 1256 kontrakt. Dessa IRS-anknutna kontrakt innebär att handlare får en lägre skatt på 6040. Vad detta betyder är att 60 av vinster eller förluster räknas som långsiktiga realisationsvinster och resterande 40 är korta. De två största fördelarna med den här skattebehandlingen är: Tid Många valutahandelsalternativ handlare gör flera transaktioner per dag. Av dessa affärer kan upp till 60 räknas som långsiktiga kapitalvinster. Skattesats Vid handel med aktier (hålls mindre än ett år) beskattas investerarna till 35 kortfristiga räntor. Vid handel med terminskontrakt eller optioner beskattas investerare med 23 räntor (beräknad som 60 långsiktiga tider 15 max ränta plus 40 kortfristiga tider 35 max räntesats). För OTC-investerare De flesta spothandlare beskattas enligt IRC 988-kontrakt. Dessa kontrakt är för valutatransaktioner avvecklade inom två dagar, vilket gör dem öppna för vanliga vinster och förluster som rapporterats till IRS. Om du handlar spotexempel kommer du sannolikt automatiskt att grupperas i den här kategorin. Den huvudsakliga fördelen med denna skattebehandling är förlustskydd. Om du upplever nettoförluster genom din årsskiftehandel, kategoriseras som en 988 näringsidkare som en stor fördel. Som i 1256-kontraktet kan du räkna alla dina förluster som vanliga förluster istället för bara de första 3.000. Att jämföra de två IRC 988-kontrakten är enklare än IRC 1256-kontrakten, eftersom skattesatsen är konstant för både vinster och förluster - en idealisk situation för förluster. 1256 kontrakt, men mer komplexa, erbjuder mer besparingar till en näringsidkare med nettovinster - 12 mer. Den viktigaste skillnaden mellan de två är förväntade vinster och förluster. Lösningen: Välja din kategori noggrant Nu kommer den knepiga delen: Besluta hur man registrerar skatter för din situation. Vad som gör att valutaförsökningen förvirras är att medan optionsfutures och OTC är grupperade separat kan du som investerare välja antingen ett 1256 eller 988 kontrakt. Den knepiga delen är att du måste bestämma före den 1 januari i handelsåret. De två typerna av Forex-arkivkonflikter, men i de flesta bokföringsbyråer kommer du att omfattas av 988 kontrakt om du är en spothandlare och 1256 kontrakt om du är en futureshandlare. Nyckelfaktorn är att prata med din revisor innan du investerar. När du börjar handla kan du inte byta från 988 till 1256 eller vice versa. De flesta handlare kommer att förutse nettovinster (varför annars handlar) så de vill välja ut sina 988-status och till 1256 status. För att välja bort en 988-status måste du göra en intern notering i dina böcker samt filen med din revisor. Denna komplikation intensifieras om du handlar aktier såväl som valutor. Egetransaktioner beskattas annorlunda och du kanske inte kan välja 988 eller 1256 kontrakt beroende på din status. Håller spår: Din prestationsrekord Snarare än att lita på dina mäklarförklaringar, är ett mer exakt och skattevänligt sätt att hålla reda på resultatlösen genom din prestationsrekord. Detta är en IRS-godkänd formel för registrering: Drabba dina startmedel från dina slutaktier (netto). Draga in kontanter (till dina konton) och lägg till uttag (från dina konton). Dra av ränteintäkter och lägg till räntebetalningar. Lägg till andra handelsutgifter Prestationspostformeln ger dig en mer exakt bild av ditt resultatförlustförhållande och gör det enklare för dig och din revisor att göra bokslutskommunikén i slutet av året. Saker att komma ihåg När det gäller forexbeskattning finns det några saker du kommer att vilja tänka på, inklusive: Deadlines för arkivering. I de flesta fall måste du välja en typ av skattesituation före den 1 januari. Om du är en ny näringsidkare kan du fatta detta beslut före din första handel - oavsett om det gäller 1 januari eller 31 december. Det är också värt att notera att du kan ändra din status i mitten av året, men bara med IRS-godkännande. Detaljerad registrering. Att hålla bra register (och säkerhetskopior) kan spara tid när skattesäsongen närmar sig. Detta ger dig mer tid att handla och mindre tid att förbereda skatter. Betydelsen av att betala. Vissa näringsidkare försöker slå systemet och tjäna en hel eller deltid inkomst handel valutor utan att betala skatt. Eftersom överkortshandel inte är registrerad hos Commodities Futures Trading Commission (CFTC), tror vissa handlare att de kan komma undan med det. Inte bara är detta oetiskt, men IRS kommer ikapp så småningom och skatteundantagsavgifter kommer att trumma eventuella skatter du skylde. Bottom Line Trading Forex handlar om att kapitalisera på möjligheter och öka vinstmarginalen så en klok investerare kommer att göra detsamma när det gäller skatter. Om du tar tid att lämna in på rätt sätt kan du spara hundratals om inte tusentals skatter, vilket gör det till en transaktion som är väl värt tiden. Planera för aktier, CFDs, Alternativ, Forex Futures Om du handlar eller investerar i aktier, CFDs, Options, Futures eller Forex gå med på Storbritanniens enda webbplats fokuserad på att minska din skatträkning. Du kommer ha omedelbar tillgång till: Hundratals sidor av medlemmar, endast skatteplaneringsartiklar, rapporter och nedladdningar bara för finansinstitutets investerare. Gratis hjälp med Dina handelsskatter QA. Få en till en skatteplaneringsledning från handelsskattexperter med vår handelsskatt QA-tjänst Vår GRATIS skatteguide Skatteplanering för Forex TradersOur medlemmar är endast diskussionsforum där du kan få åsikter, råd och praktisk hjälp från andra finansiella handlare och investerare. Våra månadsmedlemmar är endast skatt planering av nyhetsbrev med de senaste tipsen och möjligheterna till handlare och investerareAlla övriga fördelar i den enda medlemmen som innehåller checklistor, vår skattkälla QA-resurskatalog och automatiska uppdateringar av de senaste skatteförändringarna som påverkar handlareAnvändning av ett företag kommer att bli ännu mer attraktivt för fastigheter och finansiella investerare efter ökningen av Emergency Budget Dagens nödbudget har ökat CGT-kursen till 28 för många investerare. I den här artikeln tittar vi på hur det här kommer att göra med att använda ett företag mer attraktivt för fastighets - och finansiella investerare. fortsätt läsa Skatteförändringar i nödbudgeten Nå har nödbudgeten kommit och gått. Det har varit ett antal skatteförändringar, men det är rättvist att säga att han inte har gått så långt som många trodde. fortsätt läsa Flytta utomlands för att undvika 45 skattesats Den högsta officiella skattesatsen (känd som tilläggsräntan) sänktes till 45 från 6 april 2013 (tidigare 50) även om det finns en 60 effektiv inkomstskattesats på inkomst mellan 110K-113K. I denna artikel bedömer vi hur utlandsflyttning kan låta dig undvika 45 skattesats. fortsätt läsa Offshore-obligationer är nu mer attraktiva efter CGT och förändringar av inkomstskatt Den föreslagna ökningen av CGT-kursen bör göra offshore-obligationer ännu mer attraktiva. I den här artikeln tittar vi på varför det här är fallet efter de föreslagna skattehöjningarna som lagts fram av den liberala konservativa koalitionen. fortsätt läsa Är det mer attraktivt för finansföretagsinvesterare att använda ett företag Med tanke på de lägre skattesatserna för kapitalvinstskatt (CGT) för icke-affärsmässiga tillgångar jämfört med högre skattesats, ser vi i denna artikel att varför att använda ett företag kan vara mer attraktiv för finansiella handlare och investerare. fortsätt läsa 2016 Finanslagen Finanslagen 2016 har nu fått Royal Assent. Frankrikes kansler Philip Hammond presenterar regeringens höstdeklaration onsdagen den 23 november 2016. Fortsätt läsa kapitalvinstskatt för kontrakt för skillnadskattfråga: Hej, kan du berätta för mig hur intressant. provisioner och utdelningar avseende avtalsförhållanden (CFD) behandlas mot kapitalvinstskatt (CGT). Kan även realisationsvinster och kapitalförluster här avräknas. fortsätt att läsa Exempel på kapitalinkomstskatt (CGT) - beräkningar på kontrakt för skillnad (CFD) Om du investerar i CFD och undrar hur kapitalvinstskatt (CGT) kommer att tillämpas på vinsterna kommer den här artikeln att svara på dina frågor. Det förklarar hur CGT gäller CFD och innehåller några exempel som illustrerar CGT-positionen. Fortsätt läsa Minska skatt på forex vinst Skattefråga: Hej, jag bor i Storbritannien och jag handlar aktivt futures och Forex marknaden med 1 eller 2 affärer per dag och gör cirka US100,000 per månad. Det är min enda aktivitet och jag handlar hemifrån (min partner har jobb i ett brittiskt företag). Jag letar efter det bästa alternativet att minska min skatt, vilket skulle vara cirka 45. 1) Som jag förstår kan jag få möjlighet att skapa ett aktiebolag och jag skulle beskattas till 20 på min vinst. Är det korrekt Om jag väljer det här alternativet vad skulle vara nackdelarna med att skapa ett företag 2) Jag är belgisk och jag läste om en artikel som att vara belgisk bosatt kan vara en fördel. Skulle det vara intressant att minska skatt på handelsvinster Vad skulle vara ditt råd Är det något annat alternativ Tack på förhand. Fortsätt läsa Onshore v Offshore-planering Howard Harris En av de mest ställda frågorna på Traders Tax Club är om en investerare ska etablera en offshore-struktur. För att avgöra om en offshore-struktur är lämplig för en indi. Fortsätt läsa Skattebefrielse för CFD-förlust Skattefråga: Hej. om jag förlorar försäljningen av CFD-position. kan jag bekräfta att det här är tillåtet att skrivas av mot en annan avtalsvinst, inte bara ett lager ett. Så om jag gör 4000 på husförsäljning och förlorar 4000 på CFD-investeringar. Detta kan nätas av mot varandra. fortsätt läsa Upplysning av gainslosses på US Treasury Futures Skattefråga: Jag spekulerar på US 10yr Futures på min fritid. För det senaste skatteåret (20102011) har jag över 600 transaktioner. Ive gjorde en liten förlust och jag ser att rulla förlusten för att kompensera någon CGT nästa år. Jag försöker räkna ut hur man gör det på min online självbedömningsformulär. Måste jag lägga in ett separat arbetsblad för varje transaktion. om svaret är ja så är det 600 arbetsblad. hur hanterar andra investerare denna fråga om volymtransaktioner. någon hjälp uppskattad. fortsätt läsa Skattebehandling av terminer på icke-erkända börser - USERNAME: W Hej, jag är bosatt för skatteändamål i Storbritannien (jag är en person och jobbar i Storbritannien som anställd). Jag hade en hel del transaktioner endast på den utländska börsen som inte var erkänd. Ovanstående transaktioner var endast i derivat - finansiella terminer (kontantavvecklade kontrakt) - kvotkontrakt för differencequot (HMRC Manual CGT CG56100 och CG56101). Enligt HMRC Manual CGT CG56043: Transaktioner i råvaru - och finansiella terminer som behandlas i en terminsutbyte som inte redovisas kommer att vara inkomstskatt (fall VI Schema D). Hur man beräknar vinster eller förluster från mina transaktioner om mina ovanstående transaktioner omfattas av inkomstskattesystemet 1. Vilka regler måste jag ansöka om att matcha ett förfall av terminsavtal med ett förvärv av terminsavtal (eller vice versa) från mina transaktioner Kan jag ansöka FIFO-metod för att matcha överlåtna terminsavtal med förvärvade (eller vice versa)) 2. Vad är avyttringsvinster och tillåtna kostnader för derivattransaktioner - finansiella terminer (kontantavvecklade kontrakt) - Kontraktskontrakt för differensavdrag i fallet realisationsvinster och intäkter. Enligt min uppfattning är kassaflödet från finansiella terminer (kontantavvecklade kontrakt) betalning (krediterad på kontot) baserat på ökningen av värdet mellan ingående av kontraktet och avslutande av kontraktet (i den långa positionen), medan tillåtna kostnader är förluster (debiteras från kontot) baserat på nedgången i värdet mellan ingående av kontraktet och avslutande av kontraktet (i den långa positionen) och provisioner och avgifter för mäklarkontot. Jag har rätt Jag skulle vara tacksam för svar på mina frågor så snart som möjligt. Tack på förhand för hjälp. W. fortsätt läsa Försäljning av rättigheter och CGT Skattefråga: Jag fick 2 för 3 aktier 2,25 per aktie. Jag hade 5600 aktier 1,75 per aktie. Jag fick 5459,74 i mar 2009. Som en del av de rättigheter som inte tagits upp. Vad är realisationsvinsten. fortsätt läsa Beräkna realisationsvinster för CFDs Skattefråga: Kan du ge mig råd om min avkastning för 2010-2011. Jag har nyligen behandlat ofta i cfds och problemet är att jag har flera affärer i flera företag, men i vissa fall mer än 20 affärer årligen och tillämpning av matchande regler skulle vara mycket komplicerat. Nästan alla affärer, ca. 150, skulle vara involverad och det verkar vara omöjligt för mig att göra personligen. Det verkar finnas två olika åsikter om beräkning av kapitalvinster för cfds. Det första är att cfds är en fungibel tillgång och bör behandlas som sådan genom att tillämpa delande matchningsregler. Den andra uppfattningen är att du kan ta alla debiteringar och krediter och nettoföra dem för att komma fram till en årlig nettovikt och årlig nettokredit och därmed få en nettovinst. Att göra det senare skulle vara väldigt enkelt och skulle helt enkelt innebära att jag fick en onlineutskrift av mitt konto. Skulle detta vara acceptabelt för HMRC Förresten, om det är relevant, gjorde jag en total förlust. fortsätt läsa Den här användbara skattkalkylatorn kommer att berätta om du är bosatt i Storbritannien eller inte baserat på dina specifika omständigheter och den information du anger. Den innehåller det senaste utkastet till riktlinjer som utfärdats av HMRC, som gäller från och med den 6 april 2013. Fortsätt läsa brittiska banker, Trading Residency Skattefråga: Kära handelsskatteklubb, jag har just läst din artikel om, Skattebehandling av utländska näringsidkare konton. Som jag tyckte var mycket hjälpsam till en punkt. Jag har arbetat utomlands som assistent och utvecklingsarbetare sedan 1998 och har varit en bostad utanför Storbritannien sedan dess. Innan dess arbetade jag i frivillig sektor och klassificerades som egenföretagare, men jag genererade aldrig tillräckligt med inkomst för att betala brittisk skatt. Så jag har inte haft några kontakter med det brittiska skattesystemet sedan 1992. År 2009 bestämde jag mig för att starta ett företag. Det blev faktiskt Storbritannien registrerat i september 2010. Men 2009 inrättade jag ett aktiehandelskonto med min bank HSBC. Jag blev informerad om att jag skulle behöva vara brittisk bosatt - för att starta ett brittiskt registrerat företag som jag skulle behöva vara bosatt i Storbritannien. Men enligt mina revisorer har jag inte varit i landet (Storbritannien) i mer än 92 dagar, varför jag fortfarande är tekniskt icke-bosatt. Men för att jag trodde att jag var tvungen öppnade jag en HSBC Share ISA. (Jag har varit på en brant inlärningskurva om ekonomiska frågor - det verkade vara meningsfullt om jag bor i Storbritannien). Så jag tror att jag har ett rättsligt problem som för de senaste två åren har jag hållit dessa konton med HSBC. Banken frågar mig om mitt hemvist. och jag är nu väldigt förvirrad. Varje brittisk aktiehandelstjänst jag har undersökt frågar mig om jag är brittisk bosatt. Så medan din artikel skulle föreslå att det är möjligt att handla aktier från var som helst i världen, vilken handelsplats ska du använda. Eftersom du inte kan använda en brittisk eller ha ett brittiskt bankkonto. Snälla kan du hjälpa Din mycket hoppfulla än, ganska förvirrad. fortsätt läsa Shorting och bed and breakfast regler Skattefråga: När man läser kapitalvinsthandböckerna bör man anta att förvärv och bortskaffande återförs för korta positioner. För Bed and Breakfast reglerna, om du har en kort position och sedan avsluta det och återinföra det på mindre än 30 dagar då köpet (utgången) ska matcha med den andra korta (återkommande) Och det kommer att finnas en kort pool som liknar den vanliga Tack. Fortsätt läsa Spread betting skattfrågor Skattefråga: A) Samtidigt som jag jobbar heltid för en arbetsgivare, har jag spridit vadslagning, skulle eventuella vinster från SB vara skattskyldiga. B) Om jag arbetade deltid för en arbetsgivare förstärkte jag SB-deltid. Exempel - 3 dagar i veckan, skulle eventuella vinster från SB vara skattskyldiga. C) Om jag aldrig arbetat för någon arbetsgivare hade SB full tid, då skulle eventuella vinster från SB vara skattskyldiga. D) Vilka parametrar ser HMRC på att definiera någon som en professionell aktiehandlare ELLER kan de ange när du tjänar dig från SB, eftersom en heltidsinkomstförmåner inte har någon annan inkomst kan det vara skattskyldigt eftersom de kan anse någon som professionell. Eller ser de några inkomster från SB som Gambling amp anser inte att de är skattskyldiga enligt deras HMRC-lagar E) Om jag till exempel kunde tjäna 50k pa från SB - kan det fortfarande vara skattefritt. fortsätt läsa Options trading och brittisk skatt Skattefråga: Kan du snälla ge råd om hur alternativ handel på SP 500 månadsvis, på ett amerikanskt handelskonto beskattas i Storbritannien, och var det ska sättas på avkastningen. Till exempel, om jag satte 10k i ett handelskonto och under året förlorade några affärer och några vann och i slutet av året hade jag 11K, hur beskriver jag detta i min skattedeklaration, kapitalvinst eller handelsinkomst Hur skulle en auto - trade konto på US SP 500 (som effektivt kopierar andras affärer) beskattas i Storbritannien. det vill säga kommer det att vara cgt eller handelsinkomst. Det finns flera köp - och säljoptioner som handlas varje år, i allmänhet på en månadshandel. snälla svara så fort. fortsätt läsa Skattebehandling av spridningsinkomstinkomst Skattefråga: Jag vill börja sprida vadslagning som ett heltidsjobb, kan du berätta för mig det bästa sättet att ordna skatterna är att inkomsterna från spridningsspel ska bli skattepliktiga behöver jag ha en deltid jobb tack för svar. fortsätt läsa Icke-domicilerade make / maka och IHT-gränser Fråga: Jag förstår att en gåva av tillgångar från en person med brittisk domicil (UK dom) för arvskatt (IHT) till en icke-brittisk bosatt make för IHT-behandling behandlas annorlunda än en gåva från en icke-brittisk hemvist (icke-dom) make till en brittisk bofasta make. När det gäller en brittisk domkvinna som gifter sig med en icke-dom maka, omfattas endast 55 000 av gåvan av makans undantag, varigenom gåvan är befriad från Storbritannien IHT. Vilka är konsekvenserna för gåvor gjorda av en brittisk dom till en icke-brittisk dom maka. Om den brittiska domkonsekvensen inte hade några egna medel till att börja med och domaren hade sedan deponerat en stor mängd utomeuropeisk kapital på ett gemensamt brittiskt bankkonto, kan en efterföljande överföring t. ex. 100 000 från det brittiska gemensamma kontot tillbaka till det icke-domare utomeuropeiska kontot betraktas som att överskrida 55 000 gräns (fonderna är tillhör den icke-dom maka om än deponeras i det brittiska gemensamma kontot). fortsätt läsaForex Trading and Taxes Se vinst från forex trading är en spännande känsla både för dig och din portfölj. Men då slår det dig. Vad sägs om skatter Forex skattkoden kan vara förvirrande först. Detta beror på att vissa valutatransaktioner kategoriseras enligt avsnitt 1256-kontrakt medan andra behandlas enligt avsnitt 988 Behandling av vissa valutatransaktioner. Avsnitt 1256 ger en 6040 skattbehandling som är lägre jämfört med dess motsvarighet. Som standard är alla valutakontrakt föremål för ordinarie vinst eller förlustbehandling. Traders måste välja bort avsnitt 988 och till kapitalvinst eller förlustbehandling, som omfattas av avsnitt 1256. Det är inte till nytta för att försöka svika ut av dina skatter. Varje näringsidkare i USA är skyldig att betala för sina forexkapitalkorn. Mer information om avsnitt 1256 Avsnitt 1256 definieras av IRS som något reglerat terminsavtal, valutaavtal eller alternativ utan eget kapital, inklusive skuldoptioner, råvaruputures och brettbaserade aktieindexoptioner. I det här avsnittet kan du rapportera kapitalvinster med Form 6781 från IRS (vinster och förluster från avsnitt 1256 Kontrakt och sträckor). Observera att du måste separera kapitalvinsterna i Schema D i en 6040 split. Det är uppdelat som sådant: 60 av de totala kapitalvinsterna beskattas till 15, vilket är den lägre skattesatsen 40 av de totala kapitalvinsterna kan beskattas upp till 35. Detta är den vanliga kapitalvinstskatten. Mer information om avsnitt 988 I detta avsnitt 988 betraktas vinster och förluster från forex som ränteintäkter eller - kostnader. På grund av detta beskattas kapitalvinster som sådana. 6040-delningen används inte och näringsidkare kan förvänta sig att betala mer om de faller under detta avsnitt. Sektionen 988 är också komplicerad eftersom valutahandlare måste hantera valutaförändringar på daglig basis. IRS har emellertid också gjort några bestämmelser som gör det möjligt att betrakta dagskursändringar som en del av handlarens tillgångar eller en del av verksamheten. Som ett resultat kan du välja bort avsnitt 988 och sedan beskatta dina vinster genom att använda avsnitt 1256. Så här väljer du bort från avsnitt 988 IRS behöver inte egentligen en näringsidkare att arkivera någonting för att kunna välja bort. Men det är viktigt att hålla en intern rekord som visar att du har bestämt dig för att välja bort avsnitt 988. Många valutahandlare väntar på ungefär ett år innan du väljer bort det här avsnittet. Varför de bara observerar hur mycket vinst de kan göra från forex trading. Form 8886 och handelsförluster Om du drabbats av stora förluster kan du ha filform 8886 (se nedan för formulär). Om dina transaktioner resulterade i förluster på minst 2 miljoner i ett enskilt skatteår (50 000 om det rör sig om vissa transaktioner i utländsk valuta) eller 4 miljoner i en kombination av skatteår kan du få filform 8886. Betala för Forex-skatterna Skatteavgiften själv är inte svårt. En USA-baserad Forex Trader behöver bara få en 1099-formulär från sin mäklare i slutet av varje år. Om mäklaren är belägen i ett annat land, bör förexhandlaren förvärva formulär och eventuella relaterade dokumentationer från hans konton. Att få professionell skatterådgivning rekommenderas också. Som du kan se finns det inget svårt att betala förex-vinster vid denna tidpunkt. Men eftersom denna handel blir mer populär, är IRS bunden att komma med fler åtgärder som kommer att reglera handeln. Men om det är ett råd du borde ta från detta, att alltid betala dina skatter. Trader Tax Forums, och webbplatser Green Company: Detaljer om valutahandelskatter Traders Accounting. De har skrivit mycket pedagogiska resurser om handel och skatter Google Answers. Frågan är några år gammal, kan fortfarande ha mycket information Intuit Community Forum. Posta frågor och få svar från personerna i Intuit Online Forex Trading marknadsför inte något av dessa forum eller webbplatser. De visas rent för utbildningsändamål. Med andra ord, vänligen undersök dessa webbplatser och använd sunt förnuft om de ber dig om pengar. Friskrivningsklausul - Informationen tillhandahålls är av utbildningsyfte. Vi är inte skatteexperter och vi föreslår att du kontaktar en

No comments:

Post a Comment