Saturday 21 October 2017

Avancerad Forex Handelstaktik Nätet


Avancerad strategi 10 (Trend Line Trading Strategy) Inskickad av Edward Revy den 4 oktober 2008 - 08:30. Ett riktigt bra arbete har gjorts av Myronn. Författaren till den nuvarande Trend Line Trading Strategy. Stödmotståndshandel, trendlinjehandel, kontroll av högre tidsramar, pengarhantering mdash strategin har en konkretliknande teoribas och en enkel implementering mdash en vinnande kombination som placerar den i kategorin avancerade strategier. Kom ihåg att din feedback, kommentarer och förslag alltid är i stor efterfrågan Först av allt är den här webbplatsen fantastisk. Edward, du är en bra man. Jag har demonstrerat en enkel handelsstrategi för en vecka (29 september-3 oktober 2008) och uppnådde nästan 200 avkastningar på en vecka med 5000 konto och jag skulle vilja dela det och det skulle vara bra att ha många som är inblandade i testa denna strategi ut. Jag kallar detta en trendstrategi för trendlinjen och den bygger på: Att följa trenden. Heard amp läste att innan en miljon gånger Lol jag kan inte skylla dig. Men kanske du kan lära dig något extra här. Gör dig själv en tjänst och kolla på ett diagram och se om du kan identifiera en trend. Finns det en huvudsaklig etablerad trend Det är viktigt att du identifierar den viktigaste trendförstärkaren en gång som identifierats, dina handelsbeslut baseras i riktning mot huvudtrenden. Det finns undantag där du kan gå emot huvudtrenden, men jag kommer inte att beröra det här. KISS HÅLLER DET ENKELT FÖRSTÄNDIGT ENKELT. TIMEFRAMER: Tidsramar som är lämpliga för dessa strategier är de dagliga, 4h, 1h, 30mins. INDIKATOR: Jag använder endast 1 Metatrader4 indikator som heter Swing ZZ (zz för zigzag). Det är fritt tillgängligt på nätet, bara google det och du kan ladda ner det. Tack vare programmeraren som skrev den. Denna indikator är till hjälp, helt enkelt för att du kan identifiera tidigare svänghöjder och låga som fungerar som resistansförstärkningsnivåer och jag tycker att det är ett praktiskt verktyg att använda i denna strategi. SwingZZ. mq4 Så vi kan komma igång ska vi kalla den här trendlinjehandelsstrategin eftersom det handlar om att dra trendlinjer med svänghöjder och nedgångar i Swing ZZ-indikatorn. KORT ENTRY REGLER: (a) titta på tidsramen du vill använda och identifiera huvudtrenden. Få den stora bilden först, det är väldigt viktigt. För mig, när jag vill handla på timmarschemat, kontrollerar jag först det dagliga diagrammet och tycker också om att se vad som händer i 4-timmarsdiagrammet för att se om jag kan upptäcka en uppenbar trend eller kanal eller trängsel som inträffar i det dagliga och 4hour-diagrammen. Jag stannar ut om det finns trängsel tills kollisionen uppstår och en trend upprättas. Jag ritar trendlinjer i det dagliga eller på 4rhly diagrammet och växlar sedan till 1 timmars tidsram. Jag identifierar trenderna i timmen och ritar trendlinjen (erna) också. (b) Jag lägger en försäljningsstopporder, minst 5pips under LÅGET av ljuset som rör eller korsar trendlinjen. Trendlinjen kan vara den dagliga, 4-timmars eller 1-timmars trendlinjen. Du måste lägga din beställning när stearinljuset stängs. Varför 5 pips jag inte vet, 5 verkar som ett bra tal för mig Jag har fem fingrar på varje arm och på liknande sätt för benen, så 5 är ett nummer jag föddes med Put 10 pips om du vill. Observera att du måste vänta på att priset ska närma sig en trendlinje eller mycket nära trendlinjen innan du placerar din försäljningsstopporder. (C) Jag föredrar att placera min stoppförlust minst 5 pips ovanför den senaste svänghöjden. Du bör ställa in din stoppförlust enligt dina penninghanteringsberäkningar och risk tolerans. (D) Jag satte mitt vinstmål bara INTE i nivå med tidigare sväng låg. (e) Handelsförvaltning: När handeln flyttar till min tjänst flyttar jag min stoppförlust till minst 5 pips över varje nedre efterföljande topp (lägre svänghöjder). Långa inskrivningsregler: Gör precis det motsatta av korta inmatningar. (1) Ställ din köpstopporder 5 pips över ljusets höga som skär trendlinjen när stearinljuset stängs. (2) Jag satte min stoppförlust strax under den senaste låga. (3) Jag placerar mitt vinstmål INOM nivån på föregående höga. (4) När handel flyttar till min tjänst flyttar jag stoppförlust till minst 5 pips bara under varje högre efterföljande högre svänglöpning som bildar. KORT ENTRY EXEMPEL: Den bifogade 4h USDJPY diagrammet visar korta affärer som kunde ha tagits och skulle ha varit mycket lönsamma med hjälp av denna strategi. (alla screeshots är klickbara) LONG ENTRY EXEMPEL: Bifogad är USDCAD dagligt diagram och möjliga handelsposter visas för att ge dig en visuell förståelse för hur man identifierar potentiell handel setup och ta dem. Här är en skärmdump av de affärer jag har tagit med hjälp av strategin ovan. Jag har provat 1 min tidsram, 5 min tidsram och 15 min men i slutet har det tenderat mer att använda större tidsramar som 4 timmars, 1 timmars 30 min tidsram så att jag inte håller fast vid datorn hela dagen. Bifogad är skärmdump för kontorshistoria av affärer som tagits i två delar, eftersom jag inte kan ta en fullständig skärmdump. Önskar er god hälsa. Myronn email: myronns (at) yahoo Avancerade Forex Trading Strategies När du börjar trading, är du vanligtvis översvämd med handelsmetoder och system inklusive mycket grundläggande metoder och avancerade Forex trading strategier. Sanningen är att de flesta strategier kan delas upp i två huvudkategorier och några är en hybrid av de två: Diskretionär handel Mekanisk handel Mekanisk handel kan vara något relativt enkelt, såsom följande glidande medelvärde. Markera en 20 SMA och en 50 SMA på ditt diagram När 20 korsar över 50, buysell den första stänga Vänta för den första återhämtningen i 50 och buysell breaken av highlow Som du kan se är det inte för mycket att tänka inblandade och för dem som bara får fötterna våta är det inte en dålig start. Problemet med det här enkla systemet är att det inte är en kant som du utnyttjar. Grundläggande strategier använder vanliga indikatorer och kanske ett lätt identifierat diagrammönster för att handla av. Alla handelsmetoder som är enkla om A inträffar gör B inte min typ av handel och dessa typer av metoder är ganska grundläggande. Min framgång med dem har i bästa fall varit medioker. Kanske koka det ner till mig som behöver fler händer på tillvägagångssätt till handel. När du börjar titta på mer avancerade Forex trading strategier, ser du i allmänhet en mer diskretionär strategi. Detta är mitt föredragna tillvägagångssätt på Forexmarknaderna. Varför är dessa avancerade? Ta en titt på meningen med diskretionär: Diskretionär: Vänster till eller reglerad av One8217s eget gottfinnande eller dom. För att kunna använda din bedömning kommer du att behöva ha någon förmåga att bedöma vilket pris som gör och använda sannolikheten för att välja ditt handelsalternativ. Det här är inte något som neofytehandlare kan göra och det är en av anledningarna till att de som utvecklar expertrådgivare gör det så bra för att sälja sina produkter. OBS! Jag föreslår inte att du någonsin använder en expertrådgivare och det namnet är ganska lurande. Fibonacci trading är en av de avancerade Forex trading strategier som jag använder. Varför är det avancerat Du måste välja vilka svängnivåer som ska börja rita från. Du måste välja vilken nivå du ska titta på för en eventuell handel. Du måste hitta ett sätt att komma in i handeln med tanke på kapitalexponering. Du måste hitta en väg att avsluta handeln både i vinst och om en förlorad handel För att lyfta fram dessa poäng vill jag visa dig en inställning i AUDUSD-valutaparet som lockade mitt intresse och är nu en levande handel. Detta diagram använder en fyra timmars tidsram. Som du kan se finns det flera kluster av Fibonacci retracements och extensions inom området .9421-9454. När priset når den där zonen började jag leta efter en omkastning. Att hitta svängarna för att mäta är diskretionär och även om det finns några regler är det huvudsakligen utrymme för skönsmässig bedömning. När priset når zonen, skulle det ha varit ett enkelt tillvägagångssätt att sälja när priset slog botten av sortimentet med ett stopp högst upp i intervallet. Jag använde faktiskt en oscillator för att se att momentum återvände till nackdelen och sedan spelade en paus av ljuset låg för en post på .9405. Avancerade Forex trading strategier betyder inte bara den strategi du handlar. Det finns andra aspekter som börshandlare bör ignorera men erfarna handlare kan börja integrera i sina handelsplaner. Säkringar Förändringar i regleringen har tagit säkring av samma par ur händerna på handlare. Det fanns en tid att du kunde sälja EURUSD till exempel, håll den korta och ta sedan lång tid när marknaden rallied. Detta var ett bra sätt att utnyttja båda sidor av myntet. Du kan göra det med olika konton men inte i samma konto. Du kan kapitalisera på USD strengthweakness genom handelspar som GBPUSD och EURUSD samtidigt men olika riktningar. Det är extremt komplicerat men kan säkert klassificeras som en av de främsta Forex tradingstrategierna. Trailing När din handel är i vinst, istället för att använda ett fast vinstmål kan du spåra stoppet till vissa prispunkter. För att undersöka detta vidare kommer jag att använda AUDUSD-handeln som tidigare. Eftersom detta drag var så starkt, erbjöd det sig mycket lite när det gäller retracements på fyra timmarschemat. Jag var tvungen att använda en timmarsdiagram för att hitta områden som jag kunde stoppa mitt stopp ovanför. När marknaden rallied, var jag uppmärksam på priset för att återuppta handeln. När det bröt lågen som indikeras av den gula, placerades stoppet några få pips ovanför de röda linjerna. Jag föredrog att använda fyra timmarsdiagrammet och det sista spåret använde fyra timmarsdiagrammet. Handel stoppades för vinst på .9194 vilket gav 208 pips på den andra enheten i denna handel. Detta inträffade när jag skrev ut denna artikel Pyramiding Några handlare kommer att lägga till sin position när det har visat sig att analysen var korrekt. Detta tar helt enkelt en annan handel i samma riktning och använder vanligtvis samma inställningar och triggers som den första handeln. Många handlare kommer att vänta tills de har tagit all risk ut ur den ursprungliga handeln innan de läggs till den nuvarande positionen. Detta minskar kapitalexponeringen på handeln och gör endast risken för den nya positionen relevant. Pyramidering är inte något jag för närvarande använder i min egen handel. Skala ut Detta är något jag använder av olika orsaker. Här tar du vinst på delpositioner i den övergripande positionen. Jag kommer att fortsätta använda AUDUSD-handeln som ett exempel. Försäljningen togs vid 9401 och stoppet var 52 pips iväg. För att ta all risk ut ur handeln utan att flytta mitt stopp, skulle jag behöva lämna partiell position minst 52 pips i vinst. Detta gör att all risk kan tas ut ur handeln utan att behöva flytta det ursprungliga stoppet. Det här är viktigt eftersom det alltid är möjligt att du inte handlar korrigerande flytt, men handlar mot en ny prisriktning. Så här gick priset upp i mitt handelsområde: Jag tar ställningen som jag kan ha fel på resan som då tillåter mig: Banka några snabba vinster Ta risken ur handeln Håll en position igång för större vinstmedel med NOLL risk avancerade Forex trading strategier och bör inte genomföras av dem som bara går in på handelsområdet. För de som har erfarenhet, experimentera med det diskretionära tillvägagångssättet som jag berörde och se om de andra strategierna passar in i din handelsplan. TRADING TACTICS 21 november 2016 uppdatering: En ny omfattande traderutbildning för högpresterande trader kommer att släppas i januari 2017. Studenter inskrivna i detta Kursen före den nya kursen lanseringen kommer att vara berättigad till de största rabatterna. Theres aldrig varit en bättre tidstart. INGEN NU 26 juni 2015 uppdatering: Nya avsnitt, föreläsningar och resurser har blivit publicerade, inklusive en ljudfråga och svaravdelning baserat på studentfrågor. 31 maj 2015 uppdatering: Kursens kurs kommer att ökas om 2 veckor och går upp till 297 den 14 juni 2015. Detta speglar uppdaterat innehåll, ytterligare föreläsningar och bonusresurser. Registrera dig nu för att få uppgraderingar till ett lägre pris. Lär dig rätt tillvägagångssätt till lönsam handel på bara 3 timmar Efter slutet av kursen kommer du att kunna backtest några stockfuturesForex trading eller investera idé utan pengar Undvik påståenden av överdrivna rikedomar och heliga grannstrategier. Ta reda på vad som fungerar utan att utsätta dina hårdförtjänta pengar för fara. HANDELSAKTIK. Få bevis på handelsvinster utan risk Risk att köpa och sälja på marknaderna med hopp och rädsla är värdelös och rättvist farlig. Lär dig att vara strategisk. Förstå sannolikheterna. Testa dina handelssystem. och först då börja handla dina värdefulla pengar. Denna kurs visar dig hur. Hundratals studenter har redan känt fördelarna med det måste-know-materialet i kursen. Kommer du att bli nästa Bli inte efterlämnad. Ingenting hålls kvar i kursen. Jag delar min visdom från årtionden av handel och de lilla kända tipsen från andra framgångsrika näringsidkare. Som en extra bonus fortsätter denna kurs att växa, eftersom nya avsnitt läggs till - utan extra kostnad för dig Förutom utemys 30-dagars garanti har du min personliga försäkran om att det enda du beklagar att du kommer att få är att du kommer att önska du hade hittat det tidigare. Ge en man en fisk och mata honom för en dag. Lär en man att fiska och mata honom under en livstid. Det här är en livslångtidslektion. Du behöver ta kursen just nu. Om du redan handlar, investerar eller äger några aktier kan du redan vara i fara. Varje minut du försenar exponerar dig för onödig och oönskad risk. De som letar efter ett snabbt växande system eller ett färdigförpackat handelssystem som blint ska följa med bör se någon annanstans. Denna kurs är för alla som vill lära sig om sannolikhetsbaserad handel med aktier, terminer, Forex och andra handelsprodukter. Alla som är villiga att vara öppna och arbeta hårt på vägen till ekonomisk frihet genom finansiell handel bör ta kursen. Innehållet riktar sig till handlare med kortvarig kunskap om köp och försäljning och vad som visas på prisschema. Handlare med avancerad kunskap i systemtestning eller de som letar efter något extra för att skärpa kanten kan tycka att kursen är repetitiv.

No comments:

Post a Comment